Aanmelden/Interesse in de school

Beste ouders, verzorgers,

In het verleden hielden we eens per jaar een open dag, door de coronamaatregelen is dit vervallen. We vinden de persoonlijke rondleidingen die we zijn gaan geven, waar wij u vertellen wie wij zijn en waar wij voor staan veel waardevoller. Daarnaast zijn wij van mening dat u De Wildschut écht leert kennen door onze school te bezoeken als deze in bedrijf is.

Daarom geen open dag meer, maar plannen wij graag een persoonlijke rondleiding met u, op het moment dat dit u uitkomt. Vanzelfsprekend mag uw zoon/dochter meekomen zodat hij/zij ook kennis maakt met De Wildschut.

Neemt u contact op voor het plannen van een rondleiding? Dat kan via 0161 455838 of mailen naar de directeur, judith.magilsen@mondiaen.nl. Al nieuwsgierig? Kijk dit filmpje om al een indruk te krijgen van onze school.

Wanneer mag u uw kind inschrijven?
U mag altijd uw aankomende kleuter inschrijven op de basisschool van uw keuze. Er is geen vast moment waarop ingeschreven dient te worden in het schooljaar, maar wij adviseren wel om tijdig te starten met oriënteren. Dan heeft u alle ruimte om een goede beslissing te maken.

Wij hopen u snel te zien!

Namens het team van obs De Wildschut

Judith Magilsen